Subject: Kutse piiride looduses kättenäitamisele - Noorkarjalauda ja Oja piiride muutmine
From: Anu Kotka <[email-masked]>
To: [email-masked]
Date: Thu, 21 Nov 2024 20:21:36 +0200

Tere

Teatan Märjamaa vallas Laukna külas asuvate Noorkarjalauda ja Oja 
katastriüksuste piiride muutmisest, mis piirneb Teie valitsemisalasse 
kuuluva 29 Märjamaa-Koluvere tee (42701:004:0830) katastriüksusega. 
Kutsun Teid ühise piiri looduses kättenäitamisele. Kutse koos 
piiriandmetega on lisatud käesolevale kirjale.

Lugupidamisega

Anu Kotka
maamõõtja
maakorraldustööde tegevuslitsents 707 MA-k
[email-masked]
5394 4525
OÜ Piirinael

-- 
See e-kiri on kontrollitud viiruste suhtes Avasti antiviiruse tarkvaraga.
www.avast.com
---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.